Did you give the world some love today?


Igår var jag, Frida, Angelica och Mattias nere på stan och njöt av det underbara vädret. Först blev det käk på Café Viskan här i Borås, åt deras sjukt goda LCHF-tallrik. Sedan gick jag och Frida hem till mig för lite pyssel och mys. Idag ringde klockan halv nio - PW med Emelie stod på schemat. Redan kl nio var det sommarvärme ute, svettigt värre! Nu har jag precis bakat LCHF-rabarberpaj (nästan som det här recept som jag jag & jonna gjorde på vår bakdag) fast nu det ursprungliga med rabarber då, hämtat från LCHFklubben.se.

Nu ska jag samla ännu mer vuxenpoäng och köra en riktig storstädning av lyan. Om ett par timmar ska jag, min syster och hennes pojkvän bjuda pappa och Anette på grillbuffé (kan slänga upp nått kort sen!) med rabarberpaj till efterrätt, som tack för Spanienresan.

Hoppas att ni har en lika skön lördag som jag har!



// Sofia


Angelica och jag med varsin LCHF-tallrik

pysselmys

en pigg Sofia efter en härlig morgonpromenad







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0